Porady, które pomogą Ci wykorzystać siłę marketingu e-mailowego
Prawdopodobnie nigdy wcześniej nie słyszałeś terminu „marketing e-mailowy”, ale najprawdopodobniej go widziałeś.
To jest wszędzie! Twoje ulubione firmy najprawdopodobniej wysłały Ci wiadomość z informacją o produkcie. To jest e-mail marketing w najczystszej postaci. Czy to brzmi jak coś, czego chciałbyś użyć? Przyznając, że tak jest, czytaj dalej.Jeśli chcesz, aby Twoje wiadomości e-mail marketingowe odniosły sukces, upewnij się, że masz uprawnienia do ich wysyłania. Jeśli nie masz pozwolenia od swoich odbiorców, potencjalne konsekwencje mogą sięgać od dodania filtrów antyspamowych aż do umieszczenia na czarnej liście przez samych dostawców usług internetowych.Powstrzymaj się od bombardowania skrzynek odbiorczych odbiorców poleceniem „Kup teraz!” sposób, w jaki to robisz. Klienci mogą być zniechęceni tym, co na pierwszy rzut oka wydaje się być „spamem”. Aby skutecznie sprzedawać swoje produkty lub usługi, powinieneś zamiast tego starać się najpierw rozwijać relacje z klientami i prezentować swoją firmę w godny szacunku sposób. Docenią to bardzo i będą bardziej skłonni do zakupu od Ciebie.jeśli skończą Ci się pomysły na kampanię e-mail marketingową, spróbuj umożliwić swoim klientom pomoc. Rób takie rzeczy, jak zapisywanie pytań, które otrzymujesz od klientów. Następnie, gdy idziesz do wysłania następnego e-maila, masz temat. Pamiętaj, aby podać również imię i nazwisko klienta do kredytu.Wybierz instalację funkcji podwójnej zgody, aby upewnić się, że osoba zapisująca się na Twoje e-maile jest naprawdę zainteresowana. Może się to wydawać trudne, ale zapewni, że będą to klienci, którzy chcą otrzymywać Twoje e-maile. W rezultacie jest mniej prawdopodobne, że będziesz mieć kłopoty w przyszłości.Kolor jest ważny, nawet jeśli chodzi o pocztę e-mail! Twoje wiadomości e-mail powinny mieć spójny schemat kolorów, który jest zarówno profesjonalny, jak i łatwy do odczytania.
Jest to szczególnie ważne, gdy zaczniesz projektować bardziej zaawansowane, bogate w HTML wiadomości.
Jeśli nie masz pewności co do samodzielnego wyboru, małe wyszukiwanie w Internecie może wskazać Ci doskonałe schematy kolorów.Upewnij się, że korzystasz ze strategii, która jest bardzo wytrwała. Chociaż jednolitość i trwałość są kluczowe, zostaną one zmarnowane, jeśli nie zostaną wysłane do właściwej grupy konsumentów. Jeśli Twoje wiadomości nie są odpowiednio kierowane, baza klientów nie może się powiększyć.Pokaż swoim klientom, że przywiązujesz wagę do ich czasu, wysyłając im e-maile zawierające wartościowe informacje. Nie daj się ponieść ich złej stronie, wysyłając im przez cały czas e-maile z rażącymi reklamami. Postaraj się podać w e-mailach przydatne informacje, takie jak sposób rozwiązania problemu lub promocja.Spersonalizuj i dostosuj wszystkie e-maile, których używasz do marketingu. Możesz zrobić znacznie więcej niż tylko używanie imienia i nazwiska odbiorcy w swojej wiadomości. Wykorzystaj wszystko, co wiesz o swoich czytelnikach. Podziel listę subskrybentów według zainteresowań lub zachowań zakupowych i twórz wiadomości, które mogą spodobać się tej grupie osób.W formularzu zapisu na swoją listę mailingową poinformuj potencjalnych klientów, jakie wiadomości planujesz wysłać. Poinformuj ludzi o rodzaju wiadomości e-mail, które będą otrzymywać i jak często będziesz wysyłać swój biuletyn. Zapewni to, że nowi subskrybenci nie będą zaskoczeni treścią lub ilością otrzymywanych e-maili.Po niezliczonych kontaktach z e-mail marketingiem w końcu wiesz, co to jest. Mówiąc prościej, wykorzystuje e-maile do wysyłania wiadomości obecnym lub przyszłym klientom wyłącznie w celu marketingu. Teraz, gdy już wiesz, co to jest, wykorzystaj to we własnych e-mailach!