Jaki hotel wybrać podczas podróży służbowej?
Podróże służbowe to nieodzowny element na stanowisku managera, dyrektora lub po prostu osoby zarządzającej w każdej praktycznie firmie.
Spotkania biznesowe, szkolenia czy innego rodzaju konferencje to przede wszystkim czas w którym możemy nawiązać współpracę z innymi firmami, dzięki czemu biznes, który prowadzimy będzie mógł się odpowiednio rozwijać. Nieodzownym elementem każdej podróży służbowej jest również konieczność zapewnienia sobie noclegu, dlatego też w tym artykule przyjrzymy się przede wszystkim temu, jakie cechy powinien posiadać odpowiedni biznesowy hotel.
Pierwszą i zawsze najważniejszą zaletą, nie tylko w przypadku hoteli jest oczywiście lokalizacja danego miejsca. Dobry dojazd oraz bliskie położenie względem strategicznych punktów to największe zalety hoteli. W przypadku hoteli biznesowych, położenie w niewielkiej odległości od lotniska, a w przypadku hoteli turystycznych położenie blisko plaży, czy innych atrakcji turystycznych. Podobnie jest w przypadku mieszkań, które możemy kupić – to praktycznie zawsze atrakcyjne położenie danej nieruchomości winduje ich cenę maksymalnie do góry. Drugim aspektem biznesowych hoteli to przede wszystkim odpowiednie zaplecze techniczne, a więc odpowiednia sala konferencyjna, która pozwoli na komfortowe przeprowadzenie spotkań biznesowych, konferencji. Metraż Sali konferencyjnej musi być odpowiednio wielki, szczególnie w dzisiejszych czasach i obowiązującym reżimie sanitarnym. Szybkie łącze internetowe, komputer z rzutnikiem multimedialnym to wymagane minimum.
Wyposażenie pokoi hotelowych również powinno spełniać bezdyskusyjne minimum, a więc dźwiękoszczelność i przede wszystkim komfortowe miejsce do pracy to podstawa.
Niejednokrotnie zdarza się, że biznesowe podróże wymagają od nas pracy po godzinach. Jednym z lepszych wyborów pod względem tego rodzaju hotelu będzie archehotelkrakowska.pl – Arche Hotel Krakowska. Położone w pobliżu lotniska i posiadający piętnaście sal konferencyjnych.